Biblioteka?


Nie to co widzicie na zdjęciach jest tak naprawdę główną kawiarnią Starbucks w Tokio zaprojektowaną przez japońskie studio Nendo tak aby przypominała bibliotekę, co ciekawsze by zamówić napój klient musi wybrać książkę i podejść z nią do lady. Regały od podłogi aż po sufit stwarzają zakrzywiane ściany wewnątrz sklepu i są wypełnione książkami z okładkami w 9 różnych kolorach reprezentujących każdy z rodzajów podawanych napojów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą mogli poczytać o typach kawy z owijaczy na pustych książkach, przed podejściem do lady i wymiany na wybrany napój. Oczywiście każdy z klientów otrzyma swoją okładkę z powrotem by mógł je kolekcjonować lub by wykorzystać jako ozdoba na kubek brany na wynos. Kawiarnia jednak nie przetrwała ponieważ była otwarta w okolicy Omotesando w Tokio jedynie przez trzy tygodnie. Jeżeli mam być szczery to sam lokal wyglądał ładnie ale zamiast kombinowania z tymi okładkami i pustymi książkami które pewnie utrudniały i wydłużały czas zakupu kawy, Starbucks lepiej poustawiał by zwykłe stoliki, regały zapełnił normalnymi książkami i kawę można by kupić bez zbędnych formalności lokal odniósł by większy sukces.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s